perjantai 21. syyskuuta 2012

Nosto: MOP 2012 - esilämpö


Hei möllykät. Viikon hiljaiselon jälkeen tuntuu älyttömän hyvältä kirjoittaa. On kiva nähdä kuinka moni tsekkaa mun blogia päivittäin. Mulla on ollut vähän kiireitä leibelini (kutsutaan sitä vaikka Kissa Recordsiksi) julkaisujen kanssa ja en ole siitä syystä ehtinyt kirjoittaa. Haluaisin kuitenkin uskoa, että tilanne taas pian rauhoittuu ja pystyn palaamaan normaaliin kirjoitustahtiini.

Kiitos kaikille teille, jotka olette lähettäneet mulle levyjä ja maileja. Käyn ne kaikki kyllä läpi ajan kanssa ja kirjoitan parhaista jutuista.

Sitä ennen mulla on hieman spesiaalimpia juttuja teille. Olin nimittäin niin rontti, että pyysin akkreditoinnin MOPiin. Lupasin olla sanojeni mittainen mies, katsoa kaikki keikat ja postata jokaisesta bändistä. Tässä sitä nyt sitten ollaan, joten let's go. Huomenna luvassa bloggaukset kahdesta ensimmäisestä päivästä.